Gepost door: klachtenblog | 21 januari 2012

Zara maakt fout met prijs, klant betaalt toch ander bedrag

“Ik kwam uw website tegen in mijn zoektocht een plek waar ik mijn klacht over de Zara kwijt kon. Weet niet zo goed hoe dit werkt, maar toch fijn om m’n verhaal even kwijt te kunnen. 16 jan. jl. wilde ik bij de Zara in Groningen een afgesprijsd vestje afrekenen. In plaats van 14,95 euro was die 7,95 euro, goeie deal dacht ik.

‘Nieuwe collectie’
Wat blijkt, bij de kassa staat de afgeprijsde prijs niet in de kassa. Bedrijfsleidster wordt erbij gehaald. Ze reageert bijzonder onaangenaam en klantonvriendelijk, alsof het mijn schuld is dat die prijs niet klopt en vervolgens wordt mij doodleuk verteld dat het vestje bij de ‘nieuwe collectie’ hoort en 14,95 euro kost (niets over dat zij blijkbaar een fout hebben gemaakt door het verkeerd te prijzen).

Klantonvriendelijk
Ik – zoals u kunt begrijpen – protesteer tegen dit bericht door te zeggen dat dit over het algemeen niet de manier is waarop ik doorgaans behandeld word als klant in een winkel bij soortgelijke gevallen, maar het boeit haar blijkbaar niet want ze loopt gewoon weg (terwijl ik nog tegen haar aan het praten ben ook, zo onklantvriendelijk). Er stonden verschillende mensen achter mij nog in de rij en die keken ook allemaal van ‘die mevrouw spoort niet’. Uiteindelijk heb ik het vestje wel meegenomen met de intentie om een klacht in te dienen. Helaas is mijn ‘bewijsmateriaal’ in het tumult stiekem van het prijskaartje gehaald zodat ik het nu ook niet meer kan bewijzen. Maar goed, ik weet zeker dat er op die grote bult met afgeprijsde vestjes en truitjes nog meer verkeerd geprijsde artikelen liggen (ik heb ze zelf gezien, ook exact dezelfde als die ik heb gekocht).

Vraag: heeft Zara correct gehandeld?
Nu is mijn vraag eigenlijk ook een beetje, heeft de Zara in dit geval correct gehandeld door mij toch het volle bedrag te laten betalen ondanks dat zij het zelf verkeerd geprijsd hadden?”


Reacties

  1. Ik heb vandaag precies hetzelfde gehad!! Ook bij mij werd er gedaan alsof het mijn fout is en er viel niets aan te doen

  2. he is not arguing that JC is myth but that he agrees with consensus that he was real, just because it is consensus. The new 21st century male needs to learn a little from boomers and the xers,the latter which he presumably is, and just step out their on his findings, and price is worst than the Chtnarisis.I want Eisenman to come on out and say publicly that your theory is the most likely, unless hes hiding something. By the way how can I contact Blackhurst to get his books.

  3. Norman, qué opinas de Allen Edmonds? Al nivel de qué zapato inglés crees que está?He encontrado un chollo en USA para comprar AE a muy buen precio y me estoy haciendo una pequeña colección, pero me gustaría saber lo que opina un profesional del sector antes de seguir invirtiendo en un zapato que no mereciese la pena.Gracias!


Plaats een reactie

Categorieën